JVC RD-HA3B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC RD-HA3B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Saleheim 07-04-2010
Geschreven voor: JVC RD-HA3B

Ben zeer tevreden met dit apparaat. Het ziet er stijlvol uit en het klinkt voortreffelijk. Bassen, mid en treble zijn afzonderlijk in te stellen. Het geluid is bijzonder aangenaam en ik zou dit toestel zonder meer aan kunnen raden.

Dirk5050 03-09-2009
Geschreven voor: JVC RD-HA3B

De klank van deze JVC RD-HA3 is inderdaad uitstekend ! Toch wil ik een paar kanttekeningen plaatsen !
DVD+R/RW worden niet afgespeeld ! Tekstweergave vindt alleen plaats bij MP3CD, niet bij andere formaten !
De adviesprijs is 399 euro, maar je vindt hem bij in ternetwinkels voor iets meer dan de helft van die prijs.

Wie weet wat compu play betekent ?

tooske1 07-02-2009
Geschreven voor: JVC RD-HA3B

In een review schrijft iemand dat er 10 grote batterijen in moeten voor het geheugen.
Dit is NIET juist !!
Er moeten 10 grote batterijen in, wanneer je hem bijvoorbeeld mee naar het strand wil nemen.
Als je hem gebruikt met de adapter dan heb je die 10 grote batterijen helemaal niet nodig er zitten namelijk ook 2 kleine penlight batterijen in die voor het geheugen zijn.

Wat ik een groot voordeel vind, is dat er ook DVD's (-R)met MP3's in kunnen. Dat betekent dat je dus zo'n 1000 MP3 in 1 keer kan afspelen.

Dan natuurlijk het geluid, ik zou zeggen ga naar de winkel en beoordeel zelf.
Het geluid is werkelijk SUPER !!!!!
De geluidskwaliteit laat je verstomd staan. En menige Stereoinstallatie kan hier niet tegen op.

Het enige kleine minpuntje van deze JVC is het ontbreken van een fatsoenlijk handvat, waardoor het vervoeren wat lastig is.

een zeer tevreden Tooske

Puut 19-01-2008
Geschreven voor: JVC RD-HA3B

Ik heb vandaag de JVC RD-HA3B uit de verpakking gehaald en wat me gelijk opviel dat er een veel te grote adapter bij zit. Hij is 18x8x6 cm. Dat vind ik jammer. Voor het geheugen in de speler moeten 10 grote batterijen in... Voor de rest alleen maar lof. Prachtig geluid met diepe bassen; regeling middentoon en treble. I-pod, usb etc. aansluiting.

Ronaldus66 17-10-2007
Geschreven voor: JVC RD-HA3B

Dit draagbare stereosysteem valt mij niet tegen. Ik zocht een alles-in-één apparaat dat ook een goede geluidskwaliteit moest hebben en deze JVC heeft het allemaal. Met name de ingebouwde subwoofers zorgen voor een powergeluid, waarbij menige (mini-)stereoset verbleekt. Het apparaat heeft uitgebreide aansluitmogelijkheden voor o.a een i-pod, usb-apparaat en een externe antennebus. De CD-speler kan zelfs DVD-R/RW's met MP3 en WMA-bestanden afspelen! Ik gebruik dit systeem nu als volwaardige stereoset in mijn huiskamer en ben er erg blij mee.